INGEVULD
Manager Finance
ALLROUND FINANCIAL VOOR HET VAN A TOT Z VERZORGEN ÉN OPTIMALISEREN VAN TWEE FINANCIËLE ADMINISTRATIES BINNEN EEN AMBITIEUZE EN GROEIENDE MKB ORGANSIATIE
VOORWAARDEN
- Globaal circa € 60k tot 65k (incl. vakantiegeld) per jaar
- Vast bruto salaris circa € 4.500,00 tot € 5.250,00 per maand o.b.v. een fulltime dienstverband
- 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om er een aantal bij te kopen
- Thuiswerken is mogelijk, maar gezien de actuele situatie is het verstandig om de eerste maanden veelvuldig op de twee locaties in Boxmeer en Arnhem te zijn
- Klein, hecht team waar men intensief, persoonlijk en informeel samenwerkt
- Schitterende kans om je ervaring en kennis toe te passen en écht het verschil te maken
- Diverse toekomstige doorgroeimogelijkheden binnen de (moeder)organisatie
FUNCTIE
- Brede en diverse finance rol waarin je naast het verzorgen van de administraties tevens gaat optimaliseren, inrichten en écht het verschil kan maken
- Verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de financiële administraties van locaties Boxmeer en Arnhem
- Verzorgen en verbeteren van de periodieke afsluitingen (maand-, kwartaal-, jaar-), meewerken aan het forecast & budgetproces en de fiscale aangiftes
- Verschaffen van stuur- en managementinformatie d.m.v. analyses en rapportages
- Verzorgen van een excellente en optimale administratie, inclusief debiteuren-crediteuren, het grootboek, facturatie en btw/vpb; bij deze werkzaamheden zal je door diverse collega’s worden ondersteund
- Intensief onderhouden van interne contacten, o.a. met finance collegae van andere business units en de groep om de bedrijven meer inzicht te geven in hun performance, optimalisaties en verbeterpunten
- In samenwerking met de Group Controller het onderhouden van externe relaties, zoals de externe accountant en de belastingdienst
PROFIEL
- Afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld SPD, HEAO-Accountancy/Bedrijfseconomie of post-HBO Hofam (QC) of AA opleiding
- Concrete ervaring in een vergelijkbare, brede financiële functie, bij voorkeur opgedaan binnen kleinschalige of groeiende organisatie; een overstap vanuit de MKB accountancy (samenstelpraktijk) behoort ook tot de mogelijkheden
- Ervaring binnen een organisatie welke gekenmerkt wordt door projecten, onderhanden werk en een urenadministratie is sterk gewenst
- Ondernemende, zelfstartende, doortastende persoonlijkheid die het niet alleen bedenkt, maar ook implementeert en uitvoert (hands-on instelling)
- Flamboyante, extraverte persoonlijkheid die sterk in zijn/haar schoenen staat en zichtbaar is binnen het bedrijf
- Kennis en ervaring met IT/ERP systemen, waarbij AFAS een absolute meerwaarde heeft
OPDRACHTGEVER
Eshgro is een ICT dienstverlener die organisaties begeleidt in hun digitale transformatie naar een toekomstbestendige, slimme werkplek in de cloud. Hun dienstverlening draait niet om technologie, maar om het creëren van waarde en klanttevredenheid. Hierbij stellen ze veiligheid, flexibiliteit en transparantie voorop en zien ze IT als een middel om groei te realiseren. Met een team van ruim 300 enthousiaste collega’s vanuit vestigingen in Almere, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Boxmeer, Delft en Weert wordt er een omzet van circa € 60M gerealiseerd
SOLLICITEREN
Helaas, deze functie is recentelijk ingevuld. Heb je interesse om eventuele andere mogelijkheden te bespreken? Bel mij voor meer informatie!
Eshgro
Manager Finance