INGEVULD
Controller / Finance Manager
BREDE FUNCTIE OP HET SNIJVLAK VAN FINANCIAL CONTROL EN ACCOUNTING; VERZORGEN ÉN OPTIMALISEREN VAN TWEE FINANCIELE ADMINISTRATIES VAN A TOT Z BINNEN EEN AMBITIEUZE EN GROEIENDE MKB ORGANSIATIE MET EXTERNE INVESTEERDER
Eshgro maakt onderdeel uit van TSH (onderdeel van ambitieuze, externe investeerder) en begeeft zich momenteel in een groei- en professionaliseringsfase. Om dit in goede banen te leiden en deze fase mede vorm te geven, ben ik op zoek naar een ervaren Controller / Finance Manager. In deze brede functie speel je een zeer belangrijke rol in het verder ontwikkelen van de financiële huishouding en de kwaliteit van de cijfers en stuurinformatie. Je bent samen met een medewerker verantwoordelijk voor alle finance werkzaamheden van twee locaties: het verzorgen van een sluitende en tijdige boekhouding en de periodieke afsluitingen, maar ook voor de managementrapportages/-analyses, procesoptimalisaties en AO/IB vraagstukken. Een rol waarbij je het niet alleen bedenkt, maar ook implementeert en laat landen binnen de organisatie.
VOORWAARDEN
- Bruto jaarsalaris circa € 80 – 85k (incl. vakantiegeld) per jaar + bonusmogelijkheid + leaseauto
- Vast bruto salaris circa € 5.500,00 tot € 6.500,00 per maand o.b.v. een fulltime dienstverband
- Vakantiegeld 8% en 25 + 1 vakantiedagen en de mogelijkheid om er een aantal bij te kopen
- Goede pensioenregeling, laptop en smartphone
- Er kan een leaseauto ter beschikking gesteld worden, maar een mobiliteitsvergoeding behoort ook tot de mogelijkheden
- Thuiswerken is mogelijk, maar gezien de actuele situatie is het verstandig om de eerste maanden veelvuldig op locatie te zijn
- Klein, hecht team waar men intensief, persoonlijk en informeel samenwerkt
- Gratis lunch, leuke borrels, etentjes en uitjes
- Toegang tot het learning- en coaching platform YourCampus en GoodHabitz
- Schitterende kans om je ervaring en kennis toe te passen, te optimaliseren en écht het verschil te maken
- Intensieve samenwerking met de financials van investeerder TSH
- Diverse toekomstige doorgroeimogelijkheden binnen de (moeder)organisatie
FUNCTIE
- De functie bevat zowel financial control als accounting elementen; een functie waarin je het niet alleen bedenkt, maar ook implementeert, laat landen binnen de organisatie en het zelf zal gaan uitvoeren samen met de financieel-administratief medewerker
- Zeer brede en diverse finance rol waarin je naast het verzorgen van de administraties tevens gaat optimaliseren, inrichten en écht het verschil kan maken
- Verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de financiële administraties van twee locaties, inclusief het verzorgen van (management) rapportages en het optimaliseren van alle voorkomende processen en procedures (AO/IB)
- Verzorgen en verbeteren van de periodieke afsluitingen (maand-, kwartaal-, jaar-), meewerken aan het forecast & budgetproces en de fiscale aangiftes
- Verschaffen van stuur- en managementinformatie d.m.v. analyses en rapportages
- Verzorgen van een excellente en optimale administratie, inclusief debiteuren-crediteuren, het grootboek, facturatie en btw/vpb
- Intensief onderhouden van interne contacten, o.a. met finance collegae van andere business units en de groep om de bedrijven meer inzicht te geven in hun performance, optimalisaties en verbeterpunten
PROFIEL
- Afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HEAO-Accountancy/Bedrijfseconomie, SPD of post-HBO Hofam (QC) of AA opleiding
- Concrete ervaring in een vergelijkbare, brede financiële functie, bij voorkeur opgedaan binnen kleinschalige of groeiende organisatie; een overstap vanuit de MKB accountancy (samenstelpraktijk) behoort ook tot de mogelijkheden
- Ervaring binnen een organisatie welke gekenmerkt wordt door projecten, onderhanden werk en een urenadministratie is sterk gewenst
- Ondernemende, zelfstartende, doortastende persoonlijkheid die het niet alleen bedenkt, maar ook implementeert en uitvoert (hands-on instelling)
- Stevige persoonlijkheid die sterk in zijn/haar schoenen staat en zichtbaar is binnen het bedrijf
- Kennis en ervaring met IT/ERP systemen, waarbij AFAS een absolute meerwaarde heeft
OPDRACHTGEVER
Eshgro is een ICT-dienstverlener (Managed Service Provider) die haar klanten voorop wil laten lopen in de digitale wereld. De organisatie begeleidt haar relaties in hun digitale transformatie naar een toekomstige, slimme werkplek in de cloud. Hun dienstverlening draait niet om technologie, maar om het creëren van waarde en klanttevredenheid. Hierbij stellen ze veiligheid, flexibiliteit en transparantie voorop en zien ze IT als een middel om groei te realiseren. Met een team van ruim 300 enthousiaste collega’s vanuit vestigingen in Almere, Apeldoorn, Arnhem, Boxmeer en Weert wordt er een omzet van circa € 60M gerealiseerd. Eshgo maakt onderdeel uit van Family Office (investeerder) TSH.
SOLLICITEREN
Helaas, deze functie is reeds ingevuld. Heb je interesse om eventuele andere mogelijkheden te bespreken? Bel mij voor meer informatie!
06 – 21 88 64 12
Eshgro
Controller / Finance Manager